Monday, 1 August 2011

RAMADHAN :)

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

hyep korang...SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN buat semua blogger muslim dan umat Islam di seluruh dunia...
semestinya tiap tahun kita akan ada bermacam kenangan yang pasti nya kita tak dapat lupakan..dan setiap tahun juga bila bermulanya Ramadhan mesti kita berazam untuk menjadikan diri kita dan ibadah kita lebih baik dari sebelumnya..

bagi aku tahun ni Ramadhan aku mungkin berbeza dari tahun yang sebelumnya..
errmmmmm sebab apa erk?
sebabnya tahun ni aku dapat berpuasa kat rumah lepas 6 tahun menepek kt asrama...huhuhu best juga bila dapat puasa kat rumah ni..ye la dapat nak bersahur ngan buka puasa ngan family..perrghhh mmg lama gila tak rasa tuuu...huhuhu over la plak kn..tapi la kan bila fikir-fikir balik rindu gak nak puasa kat asraa ngan kawan-kawan..ye la 6 tahun puasa aku dengan kawan2 kn..3 tahun kat SMK Lukut,2 tahun kat MRSM Serting pastu 1 tahun kat KMJ..huhuhu memang macam-macam kenangan r yang ada..kalau nak cerita memang leh tercabut jari ni nak menaip.huhuhu

jadi semoga puasa tahun ni akan memberi 1001 kebaikan dan rahmat buat kita semua..dan semoga kita dapat mengakhiri Ramadhan kita dengan memperoleh 3 piala utama 

PIALA KETAQWAAN
PIALA KEAMPUNAN 
PIALA SYURGA

dan semoga puasa tahun ini lebih baik dari tahun-tahun yang sebelumnya..INSYAALLAH~

selamat beramal di bulan RAMADHAN..k la..CHOW~


2 comments:

  1. lbih kurg mcm ak la...ak 7 thun...tp siyes mmg rindu gk r nk pose dgn mmber2...

    ReplyDelete
  2. nice day :)
    Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
    pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
    Jadilah seperti yang kamu inginkan,
    karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
    dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
    yang ingin kamu lakukan

    http://www.nolimitadventure.com/

    ReplyDelete