Monday 13 June 2011

"AKU TIDAK AKAN TERPERANGKAP SELAMANYA"

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

...AKU?TIDAK?AKAN?TERPERANGKAP?SELAMANYA?..ermmm ape sbnrnye motif aku wat tajuk tu ea?huhuhu..sebenarnya kpd sesape yg tgh gler tgk TV3 tiap2 ari isnin pukul 9mlm cm aku mst tau ape sbnrnya AYAT kt ats tu...ni la tagline cite terbaru yg tgh HOT maen skrang ni JUVANA...klo korg nk tau sjak aku mnepek kt matrik johor tu stahun aku da jd cm xbrpe nk minat nk lyn cter drama kt tv ni tp pas aku tgk cter juvana ni best gler la plak..smpi aku x sbar2 juz nk tgu ari isnin tuk tgk cite ni..kre cite ni mmg complete r tuk kte sume amik jd pengajaran..lg 1 drama bru ni xde la sarat sgt dgn kisah cinta cintun,cite rebut harta org koprat xpn cite umah tangga huru hara psal org ke3...klo cte2 cmtu la adooiii boring la plak..mmg x bernafsu la aku nk tgk sbb nyer jln cite die lbey kurag sme je..naek bosan plak aku..so JUVANA ni kre cm cubaan bru r tuk penerbit kt malaysia ni kuar dr cite2 yg bese tuuu...n bg aku cubaan diorg NOT BAD laaa..klo x la kn xkn la aku nk lyn..huhuhu so kpd korg2 yg blum lyan lg cite tu p la layan xrugi rse nyer...



ni sinopsis cite tu skit....

"Daim telah dihantar ke sekolah pemulihan akhlak Wira Bakti iaitu sekolah badan bukan kerajaan semasa umurnya 17 tahun. Daim ditahan di situ hinggalah dia cukup umur kemudian dia akan dibicarakan di mahkamah. Dalam drama ni Raja lakonan Bront Palare akan menjadi watak  warden yang jahat, Raja tak memperdulikan Daim (Zahiril Adzim) yang dibuli oleh penghuni asrama yang jahat."

*sinopsis credit to Mr. TV3

lg 1 dlm cite ni ada watak cikgu zakiah..bley tahan r ckg tu..CANTIK kot...huhuhuhuu..layan la k...CHOW~



2 comments:

  1. ketagih JUVANA ? jom ke www.tv3.com/juvana

    mcm mcm ada..

    btw, dah follow anda ;)

    ReplyDelete