Wednesday 13 July 2011

JoM mAen CITYVILLE...(",)



hyep...what's up korg sume...huhuhu bajet budak rap je kn..
ok laa da lama aku tak update blog aku ni r..agak nya da berhabuk kn..kesian cik blog aku ni..huhuhu sebenar nya xde la lama sangat pun..over je aku ni kan..ayat tak nak lagi hiperbola kan..hahaha

aku nak tanya korang ada faebook tak?
APA?TAK DE?BIAR BETUL?
huhuhuhu..ala mesti ada kn..tapi kalau tak de pn tak salah pun sebenarnya..tak de sape pun nak marah kan..huhuhu

kalau korang yang ade facebook la kan mesti korang pernah dengar nama 1 game ni nama die CITYVILLE...kalau korang nak tahu aku sekarang ni tengah gila main CITYVILLE tau..mesti korang cakap dalam hati kan.."ada aku tanya???"..kalau korang cakap camtu la kan meh aku lak jawab "ada aku kisah!"..
huhuhu..memang over aku ni..sebenarnya ni la kali pertama aku addict ngan game ooline kat facebook ni tau..cuba la kalau korang yang memeang tak de kerja tu kan apa kata korang pun start maen CITYVILLE ni..gerenti kalau korang hadap game ni dengan sepenuh jiwa mesti korang pun akan addict tau..huhuhu

kalau korang yang tak tahu tu dalam game ni kita kena bina 1 bandar ikut cita rasa kita sendiri..memamg best gila..mula-mula tu memang la cam boring skit sebab bandar korang kosong lagi tapi bila da lama-lama tu mesti korang rasa syok ble tengok bandar korang tu makin besar + maju..huhuhu agak-agak kalau korang yang ada cita-cita nak jadi DATU BANDAR ke kan bleh r start rangka bandar korang tu dari sekarang..hhuhu ye la mana tau nanti bila da jadi DATUK BANDAR nty senang je..kalau da tak de idea sangat nak reka bandar korang..buka je CITYVILLE korang pastu suruh la kontraktor + arkitek + engineer + sesape je la siap kan bandar korang tu..huhuhu tu pun kalau diorg mampu la nak wat bandar cam dalam CITYVILLE tu kn..huhuhu

ni la CITYVILLE aku..huhuhu cantik tak?

k la sampi sni je aku nak merapek meraban..k la CHOW~

*entry aku sentiasa boring kn..enjoy je la k =]

No comments:

Post a Comment